We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je activiteit bij te houden en je ervaring te verbeteren.
Storefront is 's werelds grootste online marktplaats voor de tijdelijke verhuur van retail ruimtes.
Storefront maakt gebruik van gegevens die zijn verzameld door cookies en JavaScript-bibliotheken om je webervaring te verbeteren, het verkeer op de site te analyseren, gepersonaliseerde advertenties te leveren en de algehele prestaties van onze site te verbeteren.
Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met ons privacybeleid.
De onderstaande tabel geeft aan hoe we deze gegevens per categorie gebruiken. Om je af te melden voor een categorie gegevensverzameling, selecteer je "Nee" en sla je jouw voorkeuren op.
Storefront is 's werelds grootste online marktplaats voor de tijdelijke verhuur van retail ruimtes.
Dit is een opwindende tijd voor ondernemers, e-commercebedrijven en grote merken. Offline kanalen zijn verantwoordelijk voor 94% van de retailverkopen en stellen merken in staat om op een persoonlijke manier contact te maken met hun klanten. Retail gaat niet langer om het kopen van producten, maar om het geven van ervaringen waar klanten van houden. Wij bouwen aan de toekomst van retail door de deze aantrekkelijker, transparanter en productiever te maken. Onze visie is om retail wereldwijd toegankelijk te maken.
Cijfers zeggen meer dan woorden, en onze cijfers laten duidelijk zien waarom Storefront de leider is in onze industrie.
Gemiddelde kosten van het openen van een pop-up op Storefront
Gemiddelde kosten van het openen van een traditionele fysieke winkel *
Gemiddelde tijd die het kost om een ruimte te huren op Storefront
Gemiddelde tijd die het kost om een retailwinkel op te zetten *
Gemiddelde verkoopcijfer per vierkante meter voor top pop-ups op Storefront
Verkoopcijfer per vierkante meter voor een gemiddelde retailomgeving *
Wij zijn trots op wat we doen en zetten mensen op de eerste plek. Dit zijn de kernwaarden waar we elke dag naar streven.
Onze klanten zijn altijd onze prioriteit
Wij nemen onze beslissingen op basis van data
Wij zijn constant op zoek naar feedback
Wij kijken altijd naar de lange termijn