Wat is een pop-upwinkel?

Ze Vertrouwen Ons:

Storefront is Wereldwijd!

Vind de beste locatie voor uw project in meer dan 60 steden in Noord-Amerika, Europa en Azië

Pop-up winkels

Wat is een pop-upwinkel?

Wat is een pop-upwinkel? De pop-upwinkel is meer dan een trend: het biedt enorme zakelijke kansen en is een blijvertje. Via een pop-upshop kun je je merk, concept, service of product gedurende een korte periode promoten zonder dat je gebonden bent aan een langetermijn contract van minimaal 5 jaar. Heb je een ruimte nodig voor een dag, een week, een maand of een heel jaar? Pop-upwinkels zijn flexibel en bestaan zolang jij ze nodig hebt. Je kiest een wijk of buurt die past bij je evenement. Er zijn geen criteria of eisen waaraan een pop-upruimte niet kan voldoen, of het nu gaat om kunst, decor, techniek, etenswaren, mode of wat dan ook.

Vind je ideale pop-up ruimte hier

Reserveer nu je ruimte

Moderne Pop-up
Creatieve Hubs
Grote Studio Showroom
Geweldige Retail Locatie
Knusse Ruimte
Unieke Pop-Up

Voordelen van een pop-upwinkel

1. Je merk promoten

Onderscheid jezelf van je concurrenten! Met behulp van dit marketinginstrument kunt je bekendheid verwerven in verschillende steden in de hele wereld!

2. Hoge zichtbaarheid

De pers is dol op pop-upwinkels, en datzelfde geldt voor je klanten: ook zij zullen de exclusieve sfeer van zo’n kortdurend evenement waarderen.

3. Contact maken

Maak contact met je klanten. Een fysieke ruimte is van onschatbare waarde als je een echte relatie wilt opbouwen met je klanten en je niet tot de virtuele wereld wilt beperken.

Waarom een pop-up?

Waarom kiezen voor een pop-up in plaats van een langdurig huurtermijn?


Stel je voor dat iemand je vertelt dat datgene wat je op nu in je hoofd hebt realiteit kan worden binnen 12 dagen. Als je je dit niet voor kunt stellen, dan is het goed om te weten dat dit de gemiddelde tijd is die Storefront nodig heeft om alles te organiseren, van het selecteren van een ruimte tot de opening, ongeacht de locatie (dus zelfs in New York!). De creativiteit van jouw pop-upwinkel is onbeperkt en hangt alleen van jou af! Omdat pop-upstores een werkelijk, tastbaar fenomeen zijn, een unieke ervaring bieden en je dichter bij je klanten brengen, is het niet verrassend dat de vraag naar kortlopende huur groot is. De ervaring mag dan maar kort duren, de herinnering blijft.

Huur een pop-upwinkel in New York
Huur een pop-upwinkel in Los Angeles

Huur een pop-upwinkel in Chicago
Huur een pop-upwinkel in Miami
Huur een pop-upwinkel in London
Huur een pop-upwinkel in Paris
Huur een pop-upwinkel in Amsterdam

Word lid van de Storefront familie

“ Onze verkoop is ook gestegen [van de pop-up winkel], voornamelijk vanwege de kleding die we hebben geselecteerd om te verkopen en die zowel de seizoensgebonden trends als de trends in Dallas weerspiegelen (het kiezen van de juiste kleding om te verkopen is een zeer belangrijk onderdeel van het krijgen van een goed verkoopnummer!). Het 3-daagse evenement leverde ons 80.000 dollar op.”

“ De pop-up stelde klanten in staat om een emotionele band te ontwikkelen met alles wat Huda in het merk belichaamt en stelde hen in staat om haar wereld te betreden en fysiek te ervaren.”

“Verreweg Storefront was het meest pro-actief en reageerde op onze vraag naar de juiste huurruimte. Het was niet alleen de snelheid om aan onze eisen te voldoen. Wat Storefront onderscheidt, is dat ze ‘onze visie’ voor ons bedrijf hebben gekregen. Toen Storefront ons vertelde dat er een trap in Mayfair beschikbaar was tegen een redelijke prijs, sprongen we bij de kans”
“Ik hou er gewoon van hoe makkelijk [Storefront] is. Dit is mijn eerste echte zaak… en Storefront gaf me een beter idee van waar ik aan begon.”
Scroll naar top