Wat is een pop-upruimte?
Pop-upwinkels zijn meer dan alleen een trend of een manier om de feestdagen in te pikken; ze zijn een waardevolle zakelijke kans en blijven hier. Zonder dat u zich hoeft te binden aan een langdurige handelshuur, promoten pop-up stores in korte tijd uw merk, concept, dienst of product. Ruimte nodig voor een dag, een week, een maand of een heel jaar? Pop-ups zijn flexibel, hoe lang je ze ook nodig hebt - het is aan jou. Selecteer de buurt die het beste bij uw evenement lijkt te passen. Er zijn geen criteria waaraan een pop-upruimte niet kan voldoen als het gaat om het voldoen aan uw behoeften - van eten, kunst, inrichting, technologie, mode ...
Als je de locatie al kent - stad(en), buurt(en), spring dan over onze lijst met steden en blader door onze 10.000+ beschikbare plaatsen in meer dan 60 steden wereldwijd. Als u niet zeker weet welk winkelgebied het beste bij uw merk past, kunt u een van onze buurtgidsen raadplegen of contact opnemen met een conciërge. Bij Storefront leven en ademen we pop-upruimtes: we geven zakelijke klanten graag een gratis advies!
Waarom kiezen voor een pop-up store boven een langlopende huurovereenkomst?
Wat als iemand u zou vertellen dat elk bedrijfsidee dat u nu in gedachten heeft, binnen 12 dagen werkelijkheid kan worden? Als je dit moeilijk te geloven vindt, weet dan dat dit de gemiddelde tijd is die Storefront nodig heeft om alles te organiseren, van het selecteren van de perfecte ruimte tot het openen, ongeacht de locatie (dus zelfs in New-York!). De creativiteit van uw pop-upwinkellocatie is grenzeloos en aan u! Naast het vertegenwoordigen van een echt fenomeen, een unieke ervaring en dichter bij uw klanten komen, is er veel vraag naar ruimteverhuur op korte termijn. Hoewel de ervaring van korte duur is, zijn herinneringen blijvend.
Voordelen van een pop-upwinkel
Promoot uw merk
Onderscheid jezelf van de concurrentie! Gebruik deze marketingtool in je voordeel en word bekend in verschillende steden over de hele wereld!
Hoge zichtbaarheid
De pers houdt van succesvolle pop-upshops, net als uw klanten – die ook een zekere exclusiviteit waarderen die ze zullen voelen, vanwege het kortetermijnkarakter van uw evenement (lanceringsfeest, persbericht enz.).
Aansluiten
Maak contact met uw klanten. Fysieke winkelruimtes zijn van onschatbare waarde als het gaat om het opbouwen van een echte relatie met uw klanten buiten de virtuele wereld en om uw zuurverdiende merkbekendheid te benutten.
Test verschillende markten
Wanneer u een bedrijfsconcept lanceert of wilt uitbreiden, is het niet altijd duidelijk waar u heen moet. Welke markten en buurten zullen het meest ontvankelijk zijn? Wat is de winkellocatie voor een direct-to-consumer merk (DTC)? Welke doelgroep? Ruimteverhuur voor de korte termijn geeft u de tijd en flexibiliteit om verschillende gebieden te testen zonder een langetermijnverplichting voordat u verandert in een meer permanente etalage.
Uw omzet zal stijgen
Hoewel internet nog steeds als magie aanvoelt, mist de virtuele wereld iets. De omzet van uw bedrijf zal toenemen wanneer u een pop-upevenement lanceert, want er is niets krachtiger dan de 5 zintuigen te prikkelen en een echte, offline ervaring voor uw klanten te creëren. Of maak gebruik van een gevoel van urgentie voor een exclusieve ervaring voor de korte termijn, zoals de lancering van een beperkte collectie.
Prijs
De reden dat veel merken bang zijn voor fysieke winkels en aarzelen om zich fysiek in steden te vestigen, is vanwege het financiële risico en de huurvoorwaarden. Pop-up shops lossen dit probleem op. En wist je dat het huren van een ruimte voor korte termijn 80% goedkoper is dan de meeste traditionele verhuur? Met transparante en eerlijke prijzen, geen verborgen kosten, vlotte boekingen en tal van winkelruimte-opties, is Storefront het best gepositioneerd om uw favoriete retailpartner voor de korte termijn te zijn.
Pop-upruimte Use Cases
Voorbeeldverkoop
Voorbeeldverkopen of privéverkopen zijn verkoopevenementen die vaak worden gehouden in showrooms of evenementenruimten om een nieuw ontwerp, product of samenwerking te presenteren die niet voor het publiek toegankelijk is. Met duizenden locaties om uit te kiezen over de hele wereld, heeft Storefront de perfecte ruimte voor u om uw volgende VIP-verkoopevenement te organiseren. Of je nu een centrale locatie, een privékostuum of een white-box-showroom wilt, er zijn talloze opties om ervoor te zorgen dat je evenementruimte precies is wat je zoekt.
Product lancering
Het lanceren van een nieuw product, campagne of samenwerking vereist een pop-up store om buzz op te bouwen! Om een opvallend lanceringsevenement te maken, moet uw pop-upruimte zich op een ideale locatie met veel voetverkeer bevinden. Storefront heeft de perfecte ruimtes voor uw volgende lancering, die aan elke behoefte voldoen; van groot tot klein, van boetiek tot showroom, er zijn meer dan 10.000 plaatsen beschikbaar op Storefront om ervoor te zorgen dat uw lancering vlekkeloos verloopt! Je volgende lanceringsevenement moet een grote impact hebben.