Winkelruimte te huur is beschikbaar in alle stijlen, vormen en maten en is geprijsd over een zeer breed spectrum, afhankelijk van het voetverkeer (locatie, locatie, locatie!).
Als je je favoriete locatie al weet - stad of buurt - maak dan een keuze uit de lijst met steden hierboven en blader door meer dan 10.000 plaatsen in meer dan 60 steden wereldwijd. Als u niet zeker weet welk winkelgebied het beste bij uw merk past, bekijk dan een van onze buurtgidsen, of neem gewoon contact op met een conciërge. Bij Storefront leven en ademen we winkelruimte te huur: we geven zakelijke klanten graag een gratis advies.
De kosten van commerciële ruimte te huur
De kosten van winkelruimte te huur zijn voornamelijk gebaseerd op vierkante meters en oppervlakte (vierkante voet / vierkante meter). Dat was eeuwen geleden een kardinale waarheid, en dat geldt nog steeds. Op Storefront vind je commerciële ruimte voor slechts 50 USD per dag tot duizenden voor de meest vooraanstaande winkellocaties (we kijken naar jou Times Square, Oxford Street en de Champs Elysees). De vraag die u dan moet beantwoorden is: wat kan uw operationeel budget aan? Met andere woorden, wat kan uw merk zich veroorloven?
Met de onzekerheid die de pandemie met zich meebrengt, wenden steeds meer merken zich tot pop-upretail voor de korte termijn. Bekijk hoe Moose Knuckles het beste van de situatie maakte en een pop-upwinkel opende in Milaan.
En het goede nieuws voor merken is dat hoewel Covid-19 commercieel vastgoed ernstig heeft verstoord, het een aantal geweldige deals beschikbaar heeft gemaakt en flexibelere voorwaarden en leasestructuren heeft opgeleverd. Een toenemend aantal verhuurders overweegt een huurovereenkomst op basis van omzet, zelfs in de meest hoogwaardige voetgangersgebieden. Geef een seintje naar ons conciërgeteam om meer te weten te komen over de nieuwste mogelijkheden in uw favoriete gebied.
Huur is niet uw enige bedrijfskosten
Bij het starten van uw zoektocht naar winkelruimte is huur niet de enige kostenpost waar u rekening mee moet houden. Hoewel de basishuur van onroerend goed zeker een van de belangrijkste variabelen is, zijn er meerdere andere kosten waarmee u rekening moet houden in uw budget om het succes van uw winkelbedrijf op de lange termijn te maximaliseren:
- Winkelinrichting & uitbouw
- Meubilair, armaturen en apparatuur zoals POS
- Verzekering
- Personeel
- Onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes
- Nutsvoorzieningen
- Marketing
Winkelruimte delen en opkomende merken
Een andere route die u kunt overwegen, is een concept dat aan kracht wint in de commerciële vastgoedwereld. Hetzelfde als het begrip coworking-ruimte, twee of meer bedrijven die een ruimte delen en dus de kosten delen. Waarom zou u, volgens hetzelfde principe, een winkelhuur niet delen met een ander winkelbedrijf? Kijk maar eens in onze speciale categorie voor winkelaandelen!