Hmm, dat is vreemd. We kunnen die plattegronden momenteel niet vinden. We zullen het oplossen en iemand zal ze binnenkort naar je mailen.

11 meer foto's 9 meer foto's 7 meer foto's

Brook Street Event Space

Mayfair –  Greater London, England, United Kingdom

Prijs

£720.00Per dag

Prijs

£720.00Per dag
£600.00Per weekenddag
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}Voor geselecteerde data
Prijs geeft de seizoensgebonden prijzen weer
Prijs op aanvraag
Datums
Vraag informatie aan
Weekdagtarief£720.00
Weekendtarief£600.00
Boven uw budget? Vraag het de eigenaar

Informatie

Type ruimte:

Verdieping/Toegang:
Begane grond straatkant

Verhuurcapaciteit:
Geheel

Omvang:
381 sq ft

Minimumverhuur:
1 dag

Maximumverhuur:
5 dagen

Referentienummer
31975

De locatie

De informatie over de exacte locatie wordt verstrekt nadat u een bezoek met de eigenaar heeft ingepland.

Heeft u meer vragen over deze ruimte of dit gebied? Aarzel niet om te vragen!

Contacteer de eigenaar

Over deze ruimte

The Boardroom in Brook Street is in the heart of Mayfair, surrounded by some of the world’s top art galleries and fashion boutiques. It is an ideal location for private art views or fashion pop-ups.

The Boardroom is at the rear of a terraced 1864 townhouse, directly opposite Claridge’s.

(Please see the floorplan that shows the Boardroom at the rear of the building. It is not at the street / Claridge's side of the building.)

The Boardroom is an elegant and spacious (381 square feet) private space with high ceilings and plenty of natural light.

We can rearrange the furniture in The Boardroom to suit your requirements.

* Availability

Monday–Sunday all day, including evenings, subject to availability

Weekday use is more restricted than weekends due to the building being a private office space and in use by staff during office hours but we will do our best to accommodate you.

* Number of guests

Up to eight seated guests.

Up to 30 standing guests.

* Changing rooms

First floor rooms can be utilised as changing rooms.

* Storage

There is plenty of storage space available in the basement, which can be used at no additional cost for the duration of the event.

* Staff

Waiting staff are available at additional cost

* Catering

Delicious canapés and dishes are available from our in-house caterers Marlon’s Kitchen.

Wines from Arden Fine Wines can be purchased at wholesale rates and on a sale or return basis.

* Glassware

Complimentary use of glassware.

* Wi-Fi

Complimentary Wi-Fi is available.

* Insurance is not included – you will need your own insurance.

* Parking is restricted.

* No ground floor toilets – the toilets are upstairs on the first floor.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Ideaal gebruik

Retail
Showroom
Evenement
Kunst

Voorzieningen

Paskamers
Straatniveau
Keuken
Verwarming
Toiletten
Voorraadkamer
Verlichting
Meubilair
Internet

Foto's


Beschikbaarheden


Hoe Storefront werkt:

1. Stuur gratis en vrijblijvend een aanvraag naar de verhuurder
2. Stel vragen en bezoek de ruimte. We zijn er om je hulp te bieden waar nodig.
3. Boek de ruimte net zo makkelijk als een hotelkamer.