Hmm, dat is vreemd. We kunnen die plattegronden momenteel niet vinden. We zullen het oplossen en iemand zal ze binnenkort naar je mailen.

23 meer foto's 21 meer foto's 19 meer foto's

Flexible Event, Meetings and Pop-Up Space in SOMA. This listing is for both our Second and Third Floors Combined.

SoMA –  San Francisco, California, United States

Prijs

$9,000.00Per dag

Prijs

$9,000.00Per dag
$54,000.00Per week
$150,000.00Per maand
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}Voor geselecteerde data
Prijs geeft de seizoensgebonden prijzen weer
Prijs op aanvraag
Datums
Vraag informatie aan
Dagtarief$9,000.00
Weekprijs(-14%) $54,000.00
Maandelijks tarief(-44%) $150,000.00
Boven uw budget? Vraag het de eigenaar

Informatie

Type ruimte:

Verdieping/Toegang:
Begane grond straatkant

Verhuurcapaciteit:
Geheel of gedeeltelijk

Omvang:
3,800 sq ft

Minimumverhuur:
1 dag

Referentienummer
24062

De locatie

De informatie over de exacte locatie wordt verstrekt nadat u een bezoek met de eigenaar heeft ingepland.

Heeft u meer vragen over deze ruimte of dit gebied? Aarzel niet om te vragen!

Contacteer de eigenaar

Over deze ruimte

For a number of years, our space has been one of San Francisco’s premiere Meeting, Conference, and Private Event spaces. Located in the San Francisco’s South of Market district, near Moscone Center, this meeting and event center can now host up to 5 meetings or events at one time. Our top floor features 2 joined rooms, and our historic 337 year old Gate Table. The table seats 32 people and the room can seat 50 for meetings, dinners, brunches and presentations. It includes a gorgeous room, which boasts the largest, oldest meeting and dining table in the United States. You get both rooms on the top floor for any event.

This space offers full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. It also allows multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual build out, and vintage as well as contemporary furniture resources, and much more.

There are 3 private suites on our second floor, that can occupy 8-30 people for classroom sessions, training, green rooms or by the hour meetings. These can be rented alone or combined with the upper floor rooms, for things like Breakout Sessions or Green Rooms. The newest ground floor space is a historic Letterpress Shop and 1850's Mercantile. It is unique and can be booked for small receptions, tours, film, television and photo shoots. It is a very unique space, and feel like an old Country Store with 11 historic Letterpresses and over 130 rare Display Cabinets and Fixtures. Finally we have a hidden Speakeasy in our Basement, it can be added on to a Tour of the Store, or to any event serving alcohol on our upper floors. It has a capacity of 8-10 guests.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Ideaal gebruik

Retail

Voorzieningen

Straatniveau
Keuken
Elektriciteit
Verwarming
Toiletten
Toonbanken
Verlichting
Meubilair
Kledingrek
Internet
Audio- en videoapparatuur
Begane grond
Badkamer
Bar
Lift
Daglicht
Industrieel
Drankvergunning
Meerdere kamers

Foto's


Beschikbaarheden

Openingstijden bij

{{ day.label }}:
Gesloten
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

Kalender


Hoe Storefront werkt:

1. Stuur gratis en vrijblijvend een aanvraag naar de verhuurder
2. Stel vragen en bezoek de ruimte. We zijn er om je hulp te bieden waar nodig.
3. Boek de ruimte net zo makkelijk als een hotelkamer.