Hmm, dat is vreemd. We kunnen die plattegronden momenteel niet vinden. We zullen het oplossen en iemand zal ze binnenkort naar je mailen.

5 meer foto's 3 meer foto's nog 1 foto

Flexible Pop-Up in Historic Building in SoMa

SoMA –  San Francisco, California, United States

Prijs

$3,480.00Per dag

Prijs

$3,480.00Per dag
$19,680.00Per week
$60,000.00Per maand
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}Voor geselecteerde data
Prijs geeft de seizoensgebonden prijzen weer
Prijs op aanvraag
Datums
Vraag informatie aan
Dagtarief$3,480.00
Weekprijs(-19%) $19,680.00
Maandelijks tarief(-43%) $60,000.00
Boven uw budget? Vraag het de eigenaar

Informatie

Type ruimte:

Verdieping/Toegang:
Boven

Verhuurcapaciteit:
Geheel

Omvang:
1,844 sq ft

Minimumverhuur:
1 dag

Maximumverhuur:
12 maanden

Referentienummer
32897

De locatie

De informatie over de exacte locatie wordt verstrekt nadat u een bezoek met de eigenaar heeft ingepland.

Heeft u meer vragen over deze ruimte of dit gebied? Aarzel niet om te vragen!

Contacteer de eigenaar

Over deze ruimte

Our venue, which for a number of years has been one of San Francisco’s premiere meeting and conference event spaces is located in the historic former William Randolph Hearst Printing Plant in San Francisco’s South of Market district.

This space is on the 3rd floor and offers two rooms for your event: The Main Room and The Gate Room. Both rooms are included in your rental time and can accommodate up to 50 guests. Your rental includes an on-site venue manager, WiFi, our historic freight elevator, and a cleaning fee. We also have multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual and furniture resource, and much more.

The Main Room is a hip, loft-like, urban meeting space. Large windows and wooden trim meet industrial concrete for a unique historic ambiance.

The Gate Room boasts a spectacular 337 year old table made from the gate doors of an ancient Chinese Village. This table is the longest, oldest meeting and dining table in North America and can seat 32 guests for boardroom meetings. A side table can be added to bring the capacity to 50.

Both rooms can hold up to 60 guests and are included in your Top Floor rental time.

We also offer full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. We also have 3 add on suites on our second floor a unique retail store on our ground floor for receptions and a hidden Speakeasy in the basement.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Ideaal gebruik

Retail
Showroom
Evenement
Kunst

Voorzieningen

Toegankelijk voor mensen met handicap
Elektriciteit
Verwarming
Toiletten
Beveiligingssysteem
Voorraadkamer
Toonbanken
Verlichting
Meubilair
Kledingrek
Internet
Bar
Industrieel

Foto's


Beschikbaarheden


Hoe Storefront werkt:

1. Stuur gratis en vrijblijvend een aanvraag naar de verhuurder
2. Stel vragen en bezoek de ruimte. We zijn er om je hulp te bieden waar nodig.
3. Boek de ruimte net zo makkelijk als een hotelkamer.