Hmm, dat is vreemd. We kunnen die plattegronden momenteel niet vinden. We zullen het oplossen en iemand zal ze binnenkort naar je mailen.

5 meer foto's 3 meer foto's nog 1 foto

Flexible Pop-Up in Historic Building in SoMa

SoMA –  San Francisco, California, United States

Prijs

$4,608.00Per dag

Prijs

$4,608.00Per dag
$33,600.00Per week
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}Voor geselecteerde data
Prijs geeft de seizoensgebonden prijzen weer
Prijs op aanvraag
Datums
Vraag informatie aan
Dagtarief$4,608.00
Weekprijs$33,600.00
Boven uw budget? Vraag het de eigenaar

Informatie

Type ruimte:

Verdieping/Toegang:
Boven

Verhuurcapaciteit:
Geheel

Omvang:
1,844 sq ft

Minimumverhuur:
1 dag

Maximumverhuur:
3 weken

Referentienummer
32897

De locatie

De informatie over de exacte locatie wordt verstrekt nadat u een bezoek met de eigenaar heeft ingepland.

Heeft u meer vragen over deze ruimte of dit gebied? Aarzel niet om te vragen!

Contacteer de eigenaar

Over deze ruimte

Our venue, one of San Francisco’s premiere meeting and conference event spaces is located in the historic former William Randolph Hearst Printing Plant in San Francisco’s South of Market district.

This space is on the 3rd floor only and offers two rooms for your event: The Main Room and The Gate Room (the Gate Room can seat up to 50 with 32 at our Gate Table) Both rooms are included in your rental time and can accommodate up to 75 guests total.

We also have 3 Suites on our Second Floor that can be added on to any rental as well as our Ground Floor 1850's Country Mercantile for receptions and our hidden Speakeasy in the Basement can be made available as an additional add on. Your rental includes an on-site venue manager, WiFi, our historic freight elevator, and a cleaning fee. We also have multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual and furniture resource, and much more.

The Main Room on our 3rd Floor is a hip, loft-like, urban meeting space. Large windows and wooden trim meet industrial concrete for a unique historic ambiance.

The Gate Room boasts a spectacular 337 year old table made from the gate doors of an ancient Chinese Village. This table is the longest, oldest meeting and dining table in North America and can seat 32 guests for boardroom meetings. Our large side Farm Tables can be added to bring the capacity on this room to 50.

Both rooms can hold up to 75 guests and are included in your Top Floor rental time.

We also offer full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. We also have 3 add on suites on our second floor a unique retail store on our ground floor for receptions and a hidden Speakeasy in the basement.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Ideaal gebruik

Retail
Showroom
Evenement
Kunst

Voorzieningen

Keuken
Toegankelijk voor mensen met handicap
Elektriciteit
Verwarming
Toiletten
Beveiligingssysteem
Voorraadkamer
Toonbanken
Verlichting
Meubilair
Kledingrek
Internet
Audio- en videoapparatuur
Badkamer
Bar
Lift
Industrieel
Meerdere kamers
Animals Friendly

Foto's


Beschikbaarheden

Openingstijden bij

{{ day.label }}:
Gesloten
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

Kalender


Hoe Storefront werkt:

1. Stuur gratis en vrijblijvend een aanvraag naar de verhuurder
2. Stel vragen en bezoek de ruimte. We zijn er om je hulp te bieden waar nodig.
3. Boek de ruimte net zo makkelijk als een hotelkamer.