Hmm, dat is vreemd. We kunnen die plattegronden momenteel niet vinden. We zullen het oplossen en iemand zal ze binnenkort naar je mailen.

19 meer foto's 17 meer foto's 15 meer foto's

** SPACIOUS SOHO OFFICE / EVENT SPACE, Move-In Ready ** 4th Floor.

Prijs

$3,000.00Per dag

Prijs

$3,000.00Per dag
$3,600.00Per weekenddag
$15,000.00Per week
$45,000.00Per maand
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}Voor geselecteerde data
Prijs geeft de seizoensgebonden prijzen weer
Prijs op aanvraag
Datums
Vraag informatie aan
Weekdagtarief$3,000.00
Weekendtarief$3,600.00
Weekprijs(-29%) $15,000.00
Maandelijks tarief(-50%) $45,000.00
Boven uw budget? Vraag het de eigenaar

Informatie

Type ruimte:

Verhuurcapaciteit:
Geheel

Omvang:
4,265 sq ft

Minimumverhuur:
2 dagen

Referentienummer
40991

De locatie

De informatie over de exacte locatie wordt verstrekt nadat u een bezoek met de eigenaar heeft ingepland.

Heeft u meer vragen over deze ruimte of dit gebied? Aarzel niet om te vragen!

Contacteer de eigenaar

Over deze ruimte

** CLASSIC, SPACIOUS, SUNLIT SOHO LOFT, 4th Floor **

WITH 3 MEETING ROOMS, 2 BATHROOMS + KITCHEN

PERFECT for events, meetings, photo/video shoots, launches, production, showroom, etc.

ABOUT THE SPACE:

Big Windows facing Lafayette & Crosby Streets -- Approx. 4,265sqft --

Varied backdrops such as Brick, Glass, and regular drywall --

Simple, clean interior with minimalist feeling; ready for your touch!

AMAZING LOCATION:

Centrally located near major subways (6, N, R, B, D, F, Q, C, E, J, M, Z) and Citibikes. -- Dynamic, creative, upscale neighborhood with tons of boutiques, cafes, and eateries around.

AMENITIES INCLUDE:

* Lots of Natural Light, with Large Windows overlooking Lafayette And Crosby Street

* Three Nice Separate Meeting / Office Rooms

* 6 Big Windows

* Hardwood Floors

* Track Lighting

* Locked Elevator Access

* TWO Marble Bathrooms & One Pantry

* HVAC

* 24/7 Access

We also have other Amazing Spaces available in our SoHo Building and our Midtown Building, please inquire! :)

* Please note:

Minimum Rental Duration is TWO DAYS (not one).

We will also need the following standard procedures for every booking:

1- A security deposit (which will be returned post-event, minus any damages if there are any)

2- A COI, with our company listed as additional insured

3- Renter is responsible for acquiring any permits they may need, and hiring any security or fire guards that may be needed

4- Renter is responsible for arranging for their own cleaning and garbage pickup, or hiring our company to do it

Thank you for your consideration, and we look forward to hosting your Event! ~

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Ideaal gebruik

Showroom
Evenement
Kunst
Een fotoshoot maken
Conferentie
Vergadering
Kantoor

Voorzieningen

Internet
Toegankelijk voor mensen met handicap
Elektriciteit
Airconditioning
Verwarming
Toiletten
Voorraadkamer
Paskamers
Verlichting
Meubilair
Kantoorbenodigdheden
Badkamer
Lift
Whitebox / Minimaal
Industrieel
Meerdere kamers
Water Access

Foto's


Beschikbaarheden

Openingstijden bij

{{ day.label }}:
Gesloten
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

Kalender


Hoe Storefront werkt:

1. Stuur gratis en vrijblijvend een aanvraag naar de verhuurder
2. Stel vragen en bezoek de ruimte. We zijn er om je hulp te bieden waar nodig.
3. Boek de ruimte net zo makkelijk als een hotelkamer.